Sign in to follow this  
Skullyboy

[Info] Destiny 2 Clan

Recommended Posts

Hvis du leter etter å bli med i klanen så finner du oss her: bungie.net clanpage

Usikker på aktiviteten på PS4 (Noen kan sikkert fylle inn her) men vi er ganske aktive på PC.

Vi har god tro på at Bungie kommer til å gjøre det bedre som en selvutgivende utvikler og gleder oss veldig til Shadowkeep og Season of the Undying og de nye utfordringene som kommer med det.

Ses ingame Guardians!

Vet at Ola spiller på PS4, men mener å huske han skulle over på PC når Shadowkeep kommer for hvis jeg ikke tar HELT FEIL nå, så var det noe snakk om at man kunne overføre fra Xbox/PS4 til Steam kontoen sin også, ikke bare fra battlenet. Er ikke sikker på om dette er korrekt informasjon, men mener å huske Ola og jeg snakket om at han hoppet over på PC da siden han hadde all progress på PS4. 

men for dere som ønsker å joine clanen så er det vel lettest hvis dere tar kontakt med enten meg eller v1sper på forumet eller online for clanpagen gir oss ikke varsel når noen søker inn, i det minste så gjorde den ikke det tidligere.

30 minutes ago, Dalziel said:

Er på PC, I en grei Clan jeg har vert med på å bygge opp, men vil gjerne spille med noen av dere fra tid til annen

Full forståelse for det :)  og så klart får vi jo til å spille sammen selvom vi ikke er i samme clan ^^